poniedziałek, 26 listopada 2012

Król Olch (nocny cień schizofrenii)



Ruiny miasta
Krwista łuna na niebie
Czerwona ziemia
Pośród zgliszcz pełznąca istota
Krwawiący kokon ma zamiast głowy
Owadzi tułów
Pajęczymi nogami ucieka

Pędzi w moją stronę

Uciekłem do lasu
Zakopałem mundur
Nie znajdą mnie
Teraz będę walczył
W imię prawdziwego władcy

Czuję że jest blisko
Co noc daje mi rozkazy
Misje do spełnienia

Za każdym krzakiem
Szept wroga
Muszę ich znaleźć
Dopóki nie dopadną mnie
Jestem wybrańcem
Nie mogę zawieźć swego pana

Królu bądź blisko gdy będę
Składał tobie ofiarę
Krwawych zamachów na wroga
Daj znać gdzie jesteś!

Północ cisza
Cichy szept
Niewolnika słów
Zniewolonych czernią i bielą
Gdzie jest droga
Gdzie jest król
Mapa ciała
Drogi żył prowadzą donikąd

Jak długo można błądzić w lesie?
Królu Olch gdzie jesteś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz